بازخورد درباره این کالا

فوم شست‌وشوی صورت پوست خشک هیدرالیفت درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر Dermalift Hydralift Cleaninig Syndet Foam For Dry and Very Dry Skin 150 ml

دسته بندی: دسته-بندی-نشده
شناسه محصول: 6262841500406
4
از 12 رای
13 دیدگاه

ارسال کالا

ارسال با پست پیشتاز ----- ارسال در تهران بین 2 تا 3 روز کاری ----- ارسال شهرستان بین 3 تا 5 روز کاری

Free Shipping icon

فقط در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد، امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" مورد قبول است.

ناموجود

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای برگه، از کالاهای مشابه این کالا دیدن نمایید.

نقد و بررسی فوم شست‌وشوی صورت پوست خشک هیدرالیفت درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر Dermalift Hydralift Cleaninig Syndet Foam For Dry and Very Dry Skin 150 ml

فوم شست‌وشوی صورت درمالیفت برای افرادی تهیه شده است که پوست خشک یا خیلی خشک دارند. این شوینده غیر صابونی فاقد پارابن بوده و روزانه می‌توان از آن استفاده نمود.

فوم شست‌وشوی صورت پوست خشک هیدرالیفت درمالیفت

فوم شستشوی صورت درمالیفت حاوی مواد مرطوب‌کننده جهت حفظ نرمی و لطافت پوست بوده و مخصوص پوست‌های خشک و خیلی خشک است. افرادی که پوست خشک دارند، اگر مراقبت‌های لازم را از پوست خود انجام ندهند، به مرور زمان دچار زبری پوست خواهند شد. به منظور مراقبت از پوست تنها به کرم ضد آفتاب و دیگر انواع کرم نیاز ندارید، یک شوینده مناسب نیز در رفع خشکی پوست بسیار می‌تواند موثر باشد.

شوینده‌های صابونی معمولا قلیایی بوده و پوست را خشک می‌کنند و اگر شخصی که پوست خشک دارد از صابون برای شستن آن استفاده کند، به مراتب درجه خشکی پوستش بدتر خواهد شد بنابراین به انتخاب شوینده مناسب برای خود توجه داشته باشید و اگر نمی‌دانید که از محصولات موجود در بازار کدامیک برای شما مناسب هستند، حتما از یک متخصص پوست و مو کمک بگیرید. شوینده غیرصابونی درمالیف فاقد سولفات و پارابن بوده و نرمی و لطافت را جایگزین زبری پوست‌های خشک خواهد کرد. فوم درمالیفت PH مناسب برای پوست‌ دارد و پوست را دچار مشکل نمی‌کند. چنانچه پوست خشک صورت خود را با شوینده‌های مناسب نشویید، ممکن است دچار اگزما شوید که درمان آن ساده نیست و ممکن است شما را تا مدت‌ها درگیر خود کند. در این حالت باید حتما به متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

اگزما چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد؟

اگزما یک بیماری مزمن پوستی است که به آن درماتیت اتوپیک نیز می‌گویند. در این بیماری، افراد دچار التهاب و خارش پوست می‌شوند و مدام از ناراحتی پوستی خود شکایت می‌کنند. اینکه اگزما چرا ایجاد می شود، پرسشی است که پزشکان نیز علت دقیق آن را نمی‌دانند. اگزما معمولا در خانواده‌هایی رایج است که سابقه آسم و آلرژی دارند و زمانی که سطح پوست آنها آسیب می‌بیند، آماده ابتلا به انواع اگزما می‌شوند. یکی از بهترین روش‌ها برای پیشگیری و درمان اگزمای صورت، استفاده از شوینده‌های غیر صابونی به جای صابون است.

شوینده مناسب کدام است؟

شستشوی مناسب یکی از اصول صحیح مراقبت پوست به شمار می رود . پوست انسان در معرض آلاینده های بسیاری از قبیل آلودگی هوا ، باقی ماندن مواد آرایشی بر روی پوست در مدت زمان طولانی ، تجمع سلول های فرسوده و چربی های مترشحه از غدد چربی و همچنین انواع باکتری ها و میکروب های بیماری زا قرار دارد . یک شوینده مناسب علاوه بر پاکسازی پوست صورت ، باید قادر به رفع سلول های مرده پوست گردیده و مقاومت پوست را در برابر عوامل محیطی و میکروبی افزایش دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های یک شوینده مناسب ، سازگاری آن با ساختار اسیدی پوست می باشد. صابون های دارای PH قلیایی بوده و باعث ایجاد تغییر در ساختار طبیعی پوست می گردند. استفاده مستمر آن ها عموما باعث ایجاد خشکی ، زبری ، آسیب و همچنین حساسیت بیشتر پوست نسبت به نور خورشید می گردند. صابون ها همچنین باعث از بین رفتن باکتری های مفید پوست گردیده و در نتیجه احتمال رشد باکتری های بیماری زا را افزایش می دهند. جهت جلوگیری از بروز مشکلات ذکر شده ، امروزه پزشکان مصرف شوینده های غیر صابونی یا سیندت ( پن های مایع ) را جهت شستشوی پوست توصیه می کنند. سیندت ها در حقیقت دترجنت های صناعی بوده که PH اسیدی داشته که کاملا با ساختار پوست انسان سازگار بوده و باعث شستشوی مناسب پوست می گردند. PH سیندت ها عموما متغیر (5.5-4.5) بوده و جهت انواع پوست ها مناسب می باشد.

تفاوت بین فوم شست‌وشو و سیندت ژل

شوینده‌های فوم اغلب حالتی کف آلود داشته یا در تماس با آب و ماساژ بر روی پوست، سریعا فومی می‌شوند. به همین دلیل، شستشوی پوست صورت با این محصول، سریع‌تر بوده و برای موقعیت‌هایی که فرصت کمی برای شستشو دارید (مانند مسافرت‌ها) مناسب‌تر هستند. اما برای استفاده از ژل، لازم است کمی حوصله‌ی بیشتر صرف کرده و محصول را به خوبی بر روی پوست، ماساژ دهید تا آلودگی و چربی را به خود جذب کند.

از طرفی چون ژل‌ها مدت زمان بیشتری روی پوست مانده و با استفاده از براش‌های مخصوص یا انگشتان دست ماساژ داده می‌شوند، امکان اینکه پوست را با ترکیبات موثر موجود در خود تغذیه و درمان کنند، بیشتر است. این امر به خصوص برای پوست‌های کدر (جهت روشن و شفاف کردن پوست) و پوست‌های چرب ( خواص ضد جوش و ضد باکتری) اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. ماساژ کمک می‌کند مواد موجود در شوینده‌ها به لایه‌های زیرین پوست نیز نفوذ کنند.

فوم‌ها اغلب سبک‌تر بوده و استفاده از آن‌ها بر روی پوست، ایجاد سنگینی و تحریک نخواهد کرد. در برابر فوم، ژل‌ها بافت غلیظ‌تری دارند که باعث می‌شود مقدار کمتری از آن مصرف شود و محصولی به صرفه‌تر از فوم بنظر بیاید.


ویژگی های فوم شست‌وشوی صورت پوست خشک هیدرالیفت درمالیفت

– شوینده غیر‌صابونی مناسب پوست‌های خشک و خیلی خشک

– حاوی مواد مرطوب کننده جهت حفظ نرمی و لطافت پوست

– مناسب جهت شست و شوی روزانه صورت

– جلوگیری از ایجاد خشکی و زبری پوست

– فاقد سولفات

– دارای PH 5

– فاقد پارابن


ترکیبات فوم شست‌وشوی صورت پوست خشک هیدرالیفت درمالیفت

آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوامیدوپروپیل بتایین، اوره، ساخارین هیدرولیسات، منیزیوم اسپاراتات، گلایسین، آلانین، کراتین، سدیم لاکتات، لوریل گلوکوزاید، گلیسیرین، سی ۱۲-۱۳ الکیل لاکتات، استارین آکریلات کوپلیمر، روغن دانه هلیانتوس انوس، دکسپانتنول، شی باتر، روغن آووکادو، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، اد ت ا، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون.

آووکادو 

منشاء آووکادو آمریکای جنوبی بوده که از آنجا به نواحی دیگر دنیا راه یافته است . میوه آن مانند گلابی و درای پوستی سخت برنگ سبز تیره و یا سیاه است در حدود 044 نوع مختلف آووکادو وجود دارد که بعضی از آنها درای پوست صاف و سبز رنگ بوده ولی پوست برخی از آنها سیاه و خشن است .
آووکادو چرب است و درای اسیدهای آمینه مختلف مانند سیستین، تریپتوفان و تیروسین می باشد. در تحقیقات جدیدی که انجام شده وجود چند نوع آنتی بیوتیک در آووکادو ثابت شده است . دانه گیاه درای مقدار کمی ) در حدود 2 درصد ( روغن است . این روغن غلیظ و سفت و به رنگ زرد مایل به سبز بوده که درای بو و طعمی مطبوع است . روغن دانه آووکادو دارای روغنهای اشباع شده مانند اسید پالمتیک واسیداستئاریک، اسیدآراشیدیک، اسیدمیریستیک، اسیداولیک، اسیدلینولییک میباشد.
روغن آووکادو بهترین کرم برای پوست است زیرا به آسانی در پوست نفوذ می کند و به آن شادابی میدهد. آووکادو بهترین ماسک برای برطرف کردن وجلوگیری از چین و چروکهای صورت است.

آووکادو
شی باتر

شی باتر 

عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی به نام VITELLARIA PARADOXA است.روغن شی باتر بعلت داشتن سینامیک اسید ،یک مرطوب کننده گیاهی موثر است و بهترین انتخاب برای افرادیست که میخواهند از مواد سفت کننده طبیعی پوست استفاده نمایند.

اوره

اوره برای درمان بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس و برخی از مشکلات ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ همچنین  برای کمک به حذف بافت مرده در برخی زخم‌ها و بهبود زخم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اوره به عنوان یک کراتولیتیک شناخته شده است و با نرم کردن کراتین (ماده سفتی که سلول‌های لایه بالای پوست را در کنار یکدیگر نگه می‌دارد) رطوبت را در پوست افزایش می‌دهد.  اوره به پوست کمک کرده تا آب بیشتری جذب کند و سلول‌های های مرده پوست را از بین می‌برد.


چطور مصرف کنیم

ابتدا پوست صورت را با آب ولرم خیس نموده، سپس مقدار کافی از سیندت فوم درمالیف را روی آن مالیده و به صورت حرکات دورانی ماساژ دهید؛ پس از یک دقیقه آبکشی نموده و با یک حوله نرم و لطیف پوست خود را به آرامی خشک نمایید.


لطفا دقت کنید

از تماس فوم با با چشم ها خودداری کنید. در صورت تماس، چشم ها را با آب فراوان شستشو دهید.

درب فوم را پس از مصرف بسته و دور از نور مستقیم خورشید و در دمای معتدل نگهداری نمایید.

این فوم صرفا جهت مصارف خارجی است.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مشخصات فوم شست‌وشوی صورت پوست خشک هیدرالیفت درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر Dermalift Hydralift Cleaninig Syndet Foam For Dry and Very Dry Skin 150 ml

شما هم درباره این کالا پرسش ثبت کنید

امتیاز کاربران به: فوم شست‌وشوی صورت پوست خشک هیدرالیفت درمالیفت ۱۵۰ میلی لیتر Dermalift Hydralift Cleaninig Syndet Foam For Dry and Very Dry Skin 150 ml | (13 نفر )

4.42
از 5
از مجموع 13 امتیاز
نظر خود را در مورد این محصول بیان کنید.
یکشنبه 11 تیر 1402 zara
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

عالی بوددعالی بود اما فقط بعدش پوست رو یکم خشک میکنه وگرنه خیلی نسبت به مقدارش کلا میارزع

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 9 تیر 1402 بشرا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

پوست صورتم خشکه این محصول خشک تر کرد ، پیشنهاد نمیکنم

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 29 خرداد 1402 قلب ❤️
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

با یک بار استفاده کردن تاثیراتش قابل لمس بود

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 17 خرداد 1402 اسانا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوب بود و بوی مطبوعی داره

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 16 خرداد 1402 غغهدد
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

با پوست مختلط من بسیار سازگاره

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 12 خرداد 1402 ASieh
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

پیشنهاد میشه….

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
سه‌شنبه 9 خرداد 1402 نفس دلبری
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوبه کیفیت خوب

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 1 خرداد 1402 Nomina7
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

باکیفیته صورت رو خوب تمیز میکنه برخلاف کرم و ژل ها راحت از روی صورت شسته میشه .

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 سدنا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

برای استفاده ی روزمره خوبه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
جمعه 29 اردیبهشت 1402 Pardis
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

با دونه های اسکرابی که داشت خیلی لایه بردای خوبی کرد

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 مو مو
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

معمولی، و گرون

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 پروا
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

خوب وبد من راضی بودم پوستم رو خشک نمیکنه

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
دوشنبه 29 اسفند 1401 سگول
خرید این محصول را توصیه می‌کنم

نسبت به قیمت توقع بیشتری داشتم قبلا یونی لد داشتم بهتر بود

آیا این دیدگاه مفید بود؟
0
0
مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
سبد خرید خالی است.